reklama

Ráno na poli

Zobudil som sa na kikiríkanie kohúta. Zlepenými očami som sa pozrel z okna. Vonku bola ešte tma. Rýchlo som si obliekol bundu a tepláky, obul gumáky, a utekal na pole.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Bol som presný ako hodinky. Práve sa začínal východ slnka. Hodnú chvíľu som ho pozoroval a fotil. Potom som si všimol dva malé oneskorené kvety. Slnečnice. Oživovali pochmúrne jesenné pole.

Bola rosa. Malé kvapôčky boli zachytené na lupienkoch rumančeka. Behal som po poli ako zmyslov zbavený. Muselo to vyzerať dosť komicky. Všade navôkol bolo ticho a polotma.

Keď som pofotil všetko, čo mi padlo do oka, odkráčal som naspäť do domu. Rozložil som oheň v krbe a opäť sa zahrabal pod perinu.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Marián Kerek

Marián Kerek

Bloger 
  • Počet článkov:  74
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Turistika, príroda, cestovanie, životné prostredie. Zoznam autorových rubrík:  Ochrana životného prostrediaPrírodaTúry a výletyHistóriaCestovaniePríhodyĽudiaMédiá

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu