reklama

SME blog v SME novinách

Kúpil som si SME noviny s očakávaním, že v nich nájdem niečo o SME blogu. Žiaľ, neobjavil som nič. Čudoval som sa, prečo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

SME blog patrí pod záštitu SME novín, ktoré aj s viacerými denníkmi vydáva vydavateľský dom Petit Press, a. s. Preto som čakal, že v novinách nájdem aj niečo o blogu.

Myslím, že na SME blogu, o ktorom môžeme tvrdiť, že patrí k najúspešnejšiemu na Slovensku, je veľa článkov vhodných na uverejnenie. Prijal by som, aby v novinách bola príloha o ňom. Čo si o tom myslíte? Potešili by ste sa tomu aj vy?

Blog aj noviny by sa tým mohli navzájom podporiť. Totižto, nie každý má možnosť kúpiť si SME noviny. A nájdu sa aj takí, čo sa nedostanú na SME blog.

Marián Kerek

Marián Kerek

Bloger 
  • Počet článkov:  74
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Turistika, príroda, cestovanie, životné prostredie. Zoznam autorových rubrík:  Ochrana životného prostrediaPrírodaTúry a výletyHistóriaCestovaniePríhodyĽudiaMédiá

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu