reklama

Víkend v Modre

Tento víkend sme strávili u našich známych z Modry v štýle víno a príroda. Dovoľte mi zopár slov k tomu a trochu viac fotiek.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Prvý deň sme si spravili súkromnú vínnu cestu po pivniciach známych našich známych. Ja síce nepijem, keďže alkohol mi nechutí, ale musel som aspoň okoštovať. A neľutujem. Išlo o naozaj kvalitné domáce vína. Behom pár hodín sa zo mňa stal hlavný degustátor a odborník.

Druhý deň bola na pláne turistika. Čakal som dajakú malú prechádzku po lese. No nikdy by som nepovedal, že zopár kilometrov za Bratislavou sú takéto hory. Keďže sme prešli odhadom do 25 kilometrov, môžem právom tento výlet nazvať túrou, ktorá trvala 7 hodín.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Trasa túry : Zochova chata – Vysoká – Veľká Homoľa - Modra

Obrázok blogu

↑ Sprevádzal nás takýto bukový les ↑

Obrázok blogu

↑ Výhľad spod Vysokej ↑

Obrázok blogu

↑ Vysoká ↑

Obrázok blogu

↑ Výhľad z Vysokej ↑

Práve som sa dozvedel, že ďalší bod našej cesty, Veľká Homoľa, je ten najvyšší vrch vzadu naľavo. A poviem vám, skoro som skolaboval.

Obrázok blogu

↑ Fuzáč alpský ↑

Obrázok blogu

↑ Studnička pod Čermákovou lúkou ↑

Mali sme šťastie, že po ceste bola studnička. Totižto v týchto miestach sa nám už minula voda.

Obrázok blogu

↑ Výhľad spod Veľkej Homoli ↑

Obrázok blogu

↑ Rozhľadňa na Veľkej Homoli ↑

Je vysoká 20 metrov a bola postavená v roku 2001.

Obrázok blogu

↑ Výhľad z rozhľadne ↑

Obrázok blogu

↑ Modra ↑

Marián Kerek

Marián Kerek

Bloger 
  • Počet článkov:  74
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Turistika, príroda, cestovanie, životné prostredie. Zoznam autorových rubrík:  Ochrana životného prostrediaPrírodaTúry a výletyHistóriaCestovaniePríhodyĽudiaMédiá

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu