Deň podľa reklamy

Autor: Marián Kerek | 19.12.2013 o 18:26 | Karma článku: 8,51 | Prečítané:  641x

V tomto článku sa nebudem rozčuľovať a nadávať na reklamy. Napísal by som len to, čo už bolo miliónkrát povedané. Reklamy na nás idú vymývaním mozgov (brainwashing). Budú nám ich strkať pred oči dovtedy, pokiaľ nebudeme mať nutkavý pocit, že daný predmet alebo službu nutne potrebujeme. Ak by sme reklamám naozaj podľahli, ako by vyzeral náš deň?

Ráno sa zobudíme. Ideme vykonať potrebu a rannú hygienu. Po potrebe použijeme desať osviežujúcich sprejov, pričom každý z nich vonia najkrajšie. Zuby si umyjeme piatimi zubnými kefkami a pastami. To preto, že všetky sú najúčinnejšie na trhu. Samozrejme musíme použiť aj tri ústne vody, pretože iba ony zničia sto percent baktérií.

Obliekanie nám zaberie hodnú chvíľu, keďže každý deň si kupujeme niečo nové. Veď prečo by sme si niečo obliekali dvakrát? A ak náhodou, vyperieme dané tričko v tých siedmich najlepších pracích práškoch, a je ako nové. Následne sa naraňajkujeme. Jedla je dosť. Nevedeli sme si vybrať, v ktorom obchode ho kúpime, a tak sme kúpili v každom niečo. Veď akciových ponúk je ako hviezd na nočnej oblohe. Ak sa omylom zašpiníme, použijeme tie tri najlepšie odstraňovače škvŕn.

Už je neskoré doobeda, keď sa vyberieme von. Do roboty nechodíme. Načo. Radšej si to namierime k mobilným operátorom. Od každej spoločnosti si kúpime päť mobilov a pre istotu dvadsať paušálov. Veď každý z nich je ten najvýhodnejší.

Doobeda je fuč. Zájdeme si na obed do niekoľkých reštaurácií. Všetky z nich sú najlepšie v meste. Poobedie máme vopred naplánované. Najprv pôjdeme do banky. Ale do ktorej? V každej jednej majú pôžičku s najlepším úrokom. Zoberieme si všetky, aby sme o niečo neprišli. Čo s peniazmi? Musíme ich niekde minúť. Pôjdeme si kúpiť auto. Ale ktoré? Veď každý model je ten najvýkonnejší. Tak si kúpime všetky.

Domov prídeme až večer. Osprchujeme sa, pričom použijeme desiatky sprchovacích gélov. Následne si sadneme k televízoru, a budeme pozorne sledovať reklamy, aby sme vedeli, čo budeme robiť zajtra.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Maďari si nemajú z čoho vyberať, preto prežíva Bugár

Maďarskí voliči sú čoraz apatickejší a hľadajú alternatívu.

KOMENTÁRE

Vyčerpá sa s Ficom III Bugárov kredit?

Most-Híd je taký baleťák na hrane.

TECH

Lysohlávky pomohli pacientom s rakovinou

Látka dokázala odhaliť pacientom nový zmysel života.


Už ste čítali?